جذب کمک های مردمی

موسسه راهی به سوی نور از معتادین بهبود یافته و خانواده آنان و زنان بی سرپرست که دارای مشکلات مالی و اقتصادی هستند حمایت می نماید  و چنانچه شما ، هموطن گرامی علاقمند به همراهی با ما در این حرکت خیرخواهانه هستید می توانید از راه های زیر مار را یار ویاور باشید .

کمک های نقدی :

 

از طریق واریز وجه به شماره حساب : ۲۷۲۷-۹۹۵۲-۹۹۱۱-۶۰۳۷ بانک ملی شعبه مجیدیه به نام موسسه راهی به سوی نور

 

کمک های غیر نقدی  :

 

علاقمندان و خیرین بزرگوار می توانند با اهداء کمک های غیر نقدی خود را اهم از مواد غذایی ، لوازم بهداشتی ، پوشاک، وسایل ورزشی ، وسایل خانگی نو و دست دوم و تجهیزات اداری ما را یاری نمیاند .

خدمات پزشکی، مشاوره و آموزش :

مشاورین خانواده و معلمان گرامی به منظور ارائه خدمات به بهبود یافتگان و خانواده آنان می توانند از تخصص و توانمندی های خود در امر ویزیت بیمار ، مشاوره رایگان و تدریس دوره های مختلف تحصیلی به افراد مورد نظر خدمت رسانی نمایند .

 

ارائه خدمات فنی و اداری : فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جوشکاری ، نجاری ، برقکاری و تاسیسات از خدمات مورد نیاز موسسه می باشد که علاقمندان می توانند در این خصوص با موسسه همکاری نمایند .

 

اشتغال و کارآموزی  بهبود یافتگان و خانواده آنها :

بهبود یافتگان پس از مرحله سم زدایی و دوران نقاهت برای تأمین هزینه های زندگی خود نیازمند شغل و کسب درآمد هستند .یکی از اقداماتی که صاحبان مشاغل و حرفه ها می توانند انجام دهند این است که تخصص و حرفه خود را به بهبود یافتگان آموزش دهند و از آنها به عنوان نیروی کار استفاده کنند . با این امر خیرخواهانه امکان بازگشت بهبود یافتگان به زندگی و پاک ماندن آنها افزایش می یابد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی اهداء کمک های خود با شماره های ۴-۷۷۱۸۱۶۷۲ تماس حاصل فرمایید .