کمپ ترک اعتیاد رودهن و بومهن

کمپ ترک اعتیاد راهی به سوی نور واقع در نزدیکی شهر رودهن و شهر بومهن است که مکانی مناسب برای ترک انواع مواد مخدر است.

شاید ورود به کمپ ترک اعتیاد برای برخی افراد ترسناک باشد. چون نمی دانند چه چیزی در انتظار آنها است. پس دانستن ویژگی‌های یک کمپ ترک اعتیاد می‌تواند به شما کمک کند، راحت تر وارد پروسه درمان شوید.

کمپ ترک اعتیاد رودهن و بومهن

از جمله ویژگی های کمپ ترک اعتیاد رودهن و بومهن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. محیطی آرام، امن و راحت
  2. برنامه های درمانی ایده آل
  3. برنامه سم زدایی بدن از مواد مخدر
  4. پرسنل و کادر مجرب و متخصص
  5. برنامه های مراقبت بعد از ترک
  6. مشاوره و روان درمانی
  7. برنامه غذایی و تغذیه سالم

بهترین کمپ ترک مواد مخدر در رودهن و بومهن

اصلی ترین هدف در مرکز ترک اعتیاد رودهن و بومهن «بهبودی و پاکی» است، اما باید خاطر نشان کرد که بهبودی نیز یک فرآیند مداوم است که از طریق چندین روش کارشناسی، فعالیت های جسمی و مهارت‌های جدید، به نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود که در پس این فرآیند عزت نفس آن‌ها را افزایش داده و به آنها اجازه می‌دهد با موفقیت به اهداف خود برسند.

از جمله خدمات کمپ اعتیاد رودهن و بومهن میتوان به ترک انواع مواد مخدری چون:

  • ترک هروئین
  • ترک تریاک
  • ترک شیره
  • ترک کوکائین
  • ترک شیشه
  • ترک متادون
  • ترک ترامادول
  • ترک حشیش
  • ترک گل
  • ترک کراک اشاره کرد.

مهمترین گزینه ها و خدمات درمانی که کمپ رودهن و بومهن ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

محیطی امن و راحت

در کل وجود محیطی آرام برای هر درمانی مناسب است. برخی از مردم آرامش طبیعت را دوست دارند. دریا و جنگل ها و دور بودن از نور و سروصدای شهر می تواند آرامش و شفا را به ارمغان بیاورد. پس یک مرکز ترک اعتیاد باید از نظر فیزیکی فضایی راحت و دلپذیر را برای بیمارانش فراهم کند.

برنامه سم زدایی

اغلب اولین قدم در بهبودی سم زدایی است. اعتیاد و تأثیراتی که بروی افراد بیمار می گذارد بر اساس ماده یا مواد مصرفی متفاوت است. درمان اعتیادهای مختلف مستلزم آگاهی از علائم ترک فیزیکی و روانی و نحوه مدیریت آنها است. این می تواند شامل سم زدایی بدن از مواد مخدر، سم زدایی اجتماعی، بسته به ماده مورد استفاده و ترجیح بیمار باشد.

برنامه مراقبتی پس از ترک

از مهمترین ویژگی‌ هر کمپ ترک اعتیادی برنامه‌های مراقبتی پس از ترک است. ممکن است وقتی برای اولین بار وارد مرکز توانبخشی می شوید، به مراقبت های بعد از آن توجهی نکنید. مراقبت های پس از آن به شما کمک خواهد کرد تا با زندگی عادی خود سازگار شوید و حمایت مرکز را از دست ندهید.

این حمایت ها شامل شرکت در جلسات مشاوره، انجام فعالیت‌هایی انگیزشی و بالابردن روابط اجتماعی و ملاقات داشتن با مدیر یا مربی بازیابی تان است.

کادر حرفه ای و مجرب کمپ ترک اعتیاد رودهن و بومهن

یک مرکز توانبخشی باید برای کمک به بیماران و بهبودی آنها از کارکنان حرفه ای و آموزش دیده برخوردار باشد. کمپ های ترک اعتیاد اغلب دارای انواع کارکنان واجد شرایط، از جمله پزشک، درمانگر بالینی یا روانشناس، پرستار، مددکاران اجتماعی و مدیران مجرب هستند.

کارکنانی که سالها تجربه در زمینه اعتیاد دارند و حتی برخی با آموزش های تخصصی در درمان اعتیاد آنجا حضور دارند. کارکنان علاوه بر واجد شرایط بودن، باید دلسوز و مهربان باشند.

برنامه های آموزشی و تفریحی

وقتی می گوییم کمپ، یک گروه از افراد را تصور خواهیم کرد که درمان را به صورت جمعی انجام میدهند. افراد با ورود به این مراکز وارد یک دنیای کوچک از افرادی مشابه خود می‌شوند که در کنار همین افراد بودن و شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف کمک بسیاری در روند بهبود شخص خواهد داشت.

کلاس ها و برنامه های آموزشی مرکز ترک اعتیاد رودهن و بومهن شامل:

  1. ارائه محصولات فرهنگی مانند: فیلم، کتاب، موسیقی
  2. برگزاری جلسات کتاب خوانی
  3. برگزاری جلسات مشاوره با خانواده توسط متخصصین و مددکاران
  4. برنامه های ورزشی گروهی
  5. برگزاری کلاسهای مهارتی
  6. برگزاری جلسات گروهی
  7. برگزاری برنامه های فرهنگی و مشارکت بیمار در آنان است.

در نهایت

باید روی ترک مواد مخدر و زندگی پس از ترک خود تمرکز کنید. لازمه این امر هم انتخاب کمپ مناسب برای درمان است. بهبودی شما باید طوری باشد که برای بازگشت به زندگی پاک و سالم آماده شوید. هدف کمپ ترک اعتیاد رودهن و بومهن پاکی و هوشیاری شما و کمک به شما در ماندن در این راه است.

همچنین ما به شما کمک می کنیم تا در این کمپ از نظر جسمی، عاطفی و معنوی بهبود پیدا کنید. لذا برای آغاز بهبودی خود و بازگشت به زندگی سالم و پاک با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *