کمپ ترک اعتیاد در تهران

کمپ ترک اعتیاد راهی به سوی نور، متخصص در ارائه خدمات درمانی برتر در زمینه ترک اعتیاد، با افتخار اعلام می‌کند که با دریافت مجوز رسمی از سازمان بهزیستی، به بیماران خود کمک می‌کند تا از وابستگی به مواد مخدر رهایی یابند و گامی محکم به سوی زندگی سالم بردارند. این موسسه با تأکید بر اهمیت اراده و همکاری مراجعین در فرایند درمانی، به آن‌ها اطمینان می‌دهد که رویکرد ما در مجموعه بر پایه تضمین موفقیت و دستیابی به زندگی پاک و بدون وابستگی است.

بهترن کمپ ترک اعتیاد در تهران


کمپ ترک اعتیاد راهی به سوی نور یک مجموعه از افرادی با تجربه و متخصص است که قریب ۲۰ سال، هدف اصلی خود را مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن، طبق استانداردهای سازمان بهزیستی کشور می داند. این موسسه بر این اصل استوار است که بهبود بیمار و آرامش او را در الویت برنامه‌های خود قرار دهد؛ تا بیمار نیز با اطمینان و انگیزه بیشتر در مسیر بهبود قرار گیرد.شایان ذکر است موسسه راهی به سوی نور جزء معدود کمپ های ترک اعتیاد است که مجوز از سازمان بهزیستی کشور را داشته و همین امر بیانگر صلاحیت و اعتبار این موسسه جهت ترک اعتیاد است.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو راهی به سوی نور

پذیرش در کمپ​

پذیرش در کمپ راهی به سوی نور تهران با مراجعه بیمار همراه با معرف آغاز می‌شود، که نخستین گام او برای راهیابی و بهبودی است. در این فرایند، ابتدا روانپزشک انگیزه و شرایط روانی بیمار را بررسی می‌کند و سپس سلامتی بیمار از طریق آزمایشات مختلف توسط پزشک کمپ مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. پس از پر کردن فرم‌های پذیرش، بیمار به مرکز اعزام شده و بسته‌های بهداشتی دریافت می‌کند.

پس از ورود به مرحله سم زدایی در کمپ، بیمار از خدمات ویژه پزشکی و تخصصی و همین طور حمایت های روانی برخوردار میشود. جلسات منظم گروهی و آموزشی از مراحل تکمیل درمان در مرکز به شمار میرود.

علاوه بر این، جلسات مشاوره و آموزش‌های ویژه‌ای نیز برای خانواده‌ها برگزار می‌شود تا آن‌ها نیز در فرایند بهبودی بیمار حمایت شوند.

تصاویر کمپ راهی به سوی نور تهران

خدمات ترک اعتیاد در مرکز

سمزدایی در کمپ

سمزدایی در کمپ راهی به سوی نور زیر نظر پزشک و مددیاران با تجربه انجام میشود و انواع حمایت های روحی، روانی و جسمی از بیماران در دستورکار وجود دارد.

اقامت موقت با امکانات کامل

اقامت کوتاه مدت بیماران در کمپ ترک اعتیاد مرحله اصلی درمان است. در این مرحله برنامه های آموزشی، درمانی اجرا شده و بیمار اماده ورود به جامعه میشود

جلسات آموزشی

آموزش مهمترین بخش فرایند ترک اعتیاد در کمپ است. ما با برگزاری جلسات آموزشی و جلسات گروهی مددجویان را با مشکلات و ریشه اعتیاد آشنا میکنیم و ارتباطی دائمی را با آنها پایه گذاری خواهیم کرد.

پیگیری درمان پس از ترخیص

مهمترین برنامه ما پیگیری درمان و حفظ ارتباط با بیماران پس از ترخیص است. تشویق بیماران برای شرکت در جلسات کمپ، پیگیری و ارتباط با خانواده ها جهت مشاوره از خدمات کمپ ترک اعتیاد در تهران است.

ارتباط با ما:

راهی به سوی نور

آدرس دفتر مرکزی: 

تهران، خیابان مظفری نیا (سراج)، بین سی متری اول و سی متری دوم، خیابان بقایی، کوچه مجاهد ۲، پلاک ۱۳

شماره های تماس: 

۰۲۱۷۷۱۸۱۶۷۲-۴ | ۰۲۱۷۷۴۵۸۴۴۷

فکس ۰۲۱۷۷۲۴۶۱۹۵ 

همراه ۰۹۱۲۳۴۹۹۸۶۰

مسیریابی گوگل مپ برای رسیدن به کمپ موسسه راهی به سوی نور

مسیر دهی نشان برای رسیدن به کمپ موسسه راهی به سوی نور